0
0,00 
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Zwroty i reklamacje

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas bardzo ważne. Poniżej znajdziesz zasady dotyczące zwrotów i reklamacji zakupionych produktów.

Zwroty towaru

Klienci dokonujący zakupu jako konsumenci (B2C) mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z obowiązującym prawem.

Jak zwrócić produkt?

  1. Przygotuj wiadomość e-mail z informacją o odstąpieniu od umowy – możesz skorzystać z gotowego wzoru (jeśli go wprowadzimy).
  2. Spakuj produkt wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
  3. Odeślij towar na adres firmy:

Dane do wysyłki zwrotnej:

Prima sp. z o.o.
ul. Walczaka 45
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. +48 601 35 11 35

Uwaga:

  • Nie oferujemy darmowych zwrotów – koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący (chyba że ustalono inaczej).
  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzony.
  • Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem – możesz zgłosić reklamację.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami mailowo na adres: biuro@tkaniny-prima.pl.
  2. W treści wiadomości opisz problem, dołącz zdjęcia (jeśli to możliwe) i podaj numer zamówienia lub faktury.
  3. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą i przekażemy dalsze instrukcje.

Dane do wysyłki reklamacyjnej:

Prima sp. z o.o.
ul. Walczaka 45
66-400 Gorzów Wlkp.
tel. +48 601 35 11 35

Uwaga:

  • Termin rozpatrzenie reklamacji: do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia lub produktu.
  • Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.